Nog 1 nachtje slapen.. - Reisverslag uit Goes, Nederland van Ireen Dekker - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen.. - Reisverslag uit Goes, Nederland van Ireen Dekker - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen..

Blijf op de hoogte en volg Ireen

04 Februari 2014 | Nederland, Goes

Hallo Allemaal!

Dit is m'n eerste reisblog. De bedoeling is om het wel een beetje bij te houden, maar ja ik weet nog niet of dat gaat lukken.
Deze eerste blog is in ieder geval nog uit Nederland. Ik woon al een weekje bij m'n ouders in Goes, omdat m'n kamer onderverhuurd is. Dus vorige week alles verhuisd. Ik heb echt veel te veel spullen, echt verschrikkelijk dat verhuizen. Maar nu staat alles even tijdelijk op de logeerkamer.

Bijna alles is inmiddels geregeld en ingepakt. Alleen m'n thesis is vorige week afgekeurd dus daar moet ik in Brno nog even aan verder werken, gelukkig heb ik tot 24 februari gekregen! Dus dat moet wel goedkomen. Ook met het rooster dat ik heb in Brno. Alleen ma t/m woe les en 1 keer in de maand op vrijdag en ik hoef nooit vroeg te beginnen. Heerlijk!!!

Aaah het is morgen al! Ik vlieg om 13.50 vanaf Eindhoven dus we zullen rond 11 uur hier thuis vertrekken en dan gaat het avontuur beginnen. Of nou ja bijna, want m'n ouders gaan gelukkig nog een paar daagjes mee de stad verkennen. Ze vertrekken op 9 feb weer terug naar huis. Dan begint mijn introductie week en gaat het eigenlijk pas echt beginnen.
Ik heb er wel een beetje zin in, maar toch vooral zenuwen en spanning over dat ik m'n vertrouwde omgeving met al mn vriendinnen, vriendje, ouders en zusje achterlaat.
Maar het gaat goedkomen.

De volgende blog wordt vanuit Brno, hopelijk met een hele blije Ireen! :)

xxx!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ireen

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 3188

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 30 Juni 2014

Studeren in Brno

Landen bezocht: